4 najväčšie klamstvá o chudnutí, ktoré musíš vedieť!

21.04.2011 18:23

 Objav jedinečný spôsob chudnutia,

ktorý pomohol tisíckam ľudí po celom svete...

 

Prečo niektorí ľudia dokážu schudnúť úplne jednoducho, bez veľkého úsilia, pričom Ty skúšaš všetky možné diéty a cviky s minimálnym výsledkom? Ak by existoval spôsob, vďaka ktorému by si schudol 5, 10 – dokonca aj 30kg a viac, ako by si sa potom cítil?

 

Ak by si si mal prečítať len jeden článok o tom, ako schudnúť, tak je to tento.

 

"Je zo mňa opäť šťastný človek"

 

 

Už dlhšiu dobu má moja hmotnosť ďaleko od optimálnej. Dve tehotenstvá a zdravotné problémy spojené s užívaním liekov mi tiež dopomohli k číslu, ktoré už vyzeralo hrozivo.

 

Hanbila som sa pozerať do zrkadla. Vyšľapať pešo na 4. poschodie bol pre mňa takmer horolezecký výkon, keďže už na druhom poschodí som fučala s vyplazeným jazykom. Zájsť o dve ulice ďalej som tiež považovala za serióznu turistiku. Krátko popoludní som už bývala celkom vyčerpaná, čo ma privádzalo k hrozným pocitom.

 

Keď som objavila na internete stránku o zdravom chudnutí, hneď ma to zaujalo. Od kedy užívam výrobky výživy, schudla som 24 kg, môj život sa podstatne zlepšil, vyzerám lepšie, čo mi chváli celé moje okolie, mám energie na rozdávanie. Skrátka, žiarim a je zo mňa opäť šťastný človek.

 

4 najväčšie klamstvá o chudnutí

 

Keď necvičím, neschudnem – to je klamstvo

 

Samotné cvičenie pomáha tvojmu telu spáliť kalórie rýchlejšie. Cvičenie však nie je nutnou podmienkou toho, aby si schudol. Všetko je to len o úbytku kalórií. Je to jednoduché. Keď za deň príjmeš menej kalórií, ako ich spáliš, tak schudneš.

 

Nemôžem si dať žiadnu sladkosť – to je klamstvo

 

Zbavenie sa sladkého, pokiaľ ho máš rád, predznamenáva väčšinou neúspešný koniec chudnutia ešte skôr, ako začalo. Nedeprimuj sa, môžeš potešiť svoje chuťové bunky sladkosťou, ale v rozumnej miere. To platí aj pre ostatné jedlá, ktoré tak miluješ. Nesmieš sa prejedať, inak nikdy neschudneš.

 

Večer jesť nemôžem – to je klamstvo

 

Môžeš večer jesť. Kalórie nevedia, či je ráno alebo večer. Na to, aby si schudol, stačí prijať menej kalórií ako spáliť.

 

Keď schudnem, určite potom priberiem – to je klamstvo

 

Ak po chudnutí opäť priberieš, tak Tvoje telo začalo príjmať viac kalórií, ako ich stihne spáliť. Neprejedáš sa? Väčšina ľudí priberá kvôli zlým stravovacím návykom. Nauč sa jesť primerane Tvojmu telu a nebudeš mať problém dosiahnuť ideálnu váhu.

 

"Najviac sa teším z toho, že si musím ísť kúpiť menšie nohavice"

 

 

Od detstva som trpel nadváhou, ktorá sa vekom zvyšovala. Vplyvom značnej nadváhy sa mi zhoršil zdravotný stav až natoľko, že som bol odkázaný na denné užívanie množstva liekov.

 

Užívaním produktov výživy sa mi váha značne upravila, a tým sa mi upravil aj zdravotný stav natoľko, že väčšiu časť liekov som mohol vysadiť.

 

Znížením váhy o 18 kg sa cítim omnoho lepšie, ľahšie, upravilo sa mi nadmerné potenie, ktoré mi znepríjemňovalo život. Prestal som trpieť pocitom vlčieho hladu. Cítim sa plný energie. Najviac sa teším z toho, že si musím ísť kúpiť menšie nohavice.

 

Už žiadna diéta typu: "Toto zvládne len robot"

 

Mám pre Teba dobrú správu. Nechcem, aby si sa stravoval ako fitnes fanatik, alebo ako vrcholový atlét pripravujúci sa na majstrovstvá sveta. Alebo dokonca ako stroj bez citov. Nebudem Ti radiť, aby si celý deň jedol len zeler. To preto, že náš spôsob chudnutia bol navrhnutý pre ozajstných ľudí, ktorí žijú v reálnom svete a tešia sa z jedla.

 

Aká úľava!

 

Väčšina diét len predpokladá, že si nejaký robot navrhnutý tak, aby si žil len v kuchyni. Alebo ešte horšie, aby si žil celý deň len na šaláte. Nie je to nudné?

 

Nechceš žiť týmto spôsobom len kvôli tomu , aby si získal postavu, ktorú si zaslúžiš. Prečo? Pretože budeš nenávidieť každú minútu. Ak nemáš rád to, čo ješ, nevydržíš to jesť dlho. To je dôvod, prečo väčšina diét zlyhá. Samozrejme, silou vôle môžeš zhodiť zopár kíl, ale nakoniec ich naberieš aj tak späť.

 

Je Ti to povedomé?

 

"Môžem už aj ja povedať, že život je naozaj krásny"

 

 

Po pôrode som bojovala s nadbytočnými kilami a extrémnou únavou, ktorá značne znepríjemňovala život mne aj môjmu okoliu. Bola som podráždená, nervózna a veľmi mi vadilo ako vyzerám. Nevážila som si samú seba, prenášala som si to do všetkých oblastí života a ten pocit už nikdy nechcem zažiť.

 

Vďaka výžive som krásne schudla až 20 kg. Dnes mám konfekčnú veľkosť 36 a som nadmieru spokojná. Cítim sa skvele, zaznamenala som neuveriteľný nárast energie a dnes môžem už aj ja povedať, že život je naozaj krásny.

 

Si pripravený na revolučné riešenie?

 

Povedz "vitaj" novému spôsobu chudnutia, ktorý pomohol tisíckam ľudí po celom svete a pomôže aj Tebe:

 

Zhodiť všetky nadbytočné kilá, ktoré zhodiť chceš

Cítiť sa opäť skvele v šatách o pár čísel menších

Vyzerať o 5,10 dokonca až o 15 rokov mladšie

A oveľa viac!

"Schudni zdravo a natrvalo"

 

Len vďaka vyváženej strave môžeš schudnúť zdravo, prirodzene a natrvalo. Ponúkam Ti jedinečnú možnosť cítiť sa lepšie a sebavedomejšie.

 

 

Objav silu nutričného nápoja, ktorý Ti pomôže zhodiť nadbytočné kilá a udržať si optimálnu hmotnosť. Nápoj obsahuje všetky potrebné živiny, ale zároveň má nízky obsah kalórií.

 

Jedinečná kombinácia prírodných látok zabezpečí Tvojmu telu potrebnú výživu prísunom mikroživín s nízkym obsahom kalórií.

Kokteilom získaš dlhodobý pocit sýtosti, príliv energie a pri pravidelnom užívaní výraznú redukciu hmotnosti.

Nie je záťažou pre tráviaci trakt, zlepšuje jeho činnosť, pričom Tvoje telo lepšie vstrebáva živiny z prijatej potravy.

Stimuluje vylučovanie a imunitný systém, čo sú hlavné atribúty zdravia.

Je ideálnou náhradou rýchlych raňajok a večere.

Vhodný pri stresových zamestnaniach.

Je vhodný aj pre športovcov na zvyšovanie výkonu a rýchlu regeneráciu organizmu.

 

"Uvedomil som si, že som konečne našiel niečo, čo funguje"

 

Anketa.

Ako bývalý športovec (atletika - skok do výšky) som po ukončení aktívnej kariéry výrazne začal priberať s "optimistickou" perspektívou nárastu 1-2 kilá ročne. Bolo to spôsobené nedostatkom pohybu, častým cestovaním v aute. Prejedal som sa a mal som obrovskú chuť na sladkosti.

 

Napriek tomu som sa stále utešoval, že je to v poriadku a netreba s tým nič robiť. Začal som mať problémy s potením. Moja váha ma obmedzovala pri rôznych činnostiach. Po prejdení pár schodov som sa veľmi zadýchal.

 

Keď som presiahol hranicu 100 kg, začal som skúšať rôzne výrobky na chudnutie. Výrobky bežne dostupné v predajniach alebo v lekárni, ale žiadny prekvapivý výsledok sa nedostavil. Mal som pocit, že mi už nič nepomôže, a tak som rezignoval na takúto formu chudnutia. A keďže som nevidel spôsob ako schudnúť a na športovanie som nemal čas ani chuť, nechal som to tak a v podstate som priberal ďalej.

 

Výrobky výživy som objavil v čase, keď som mal 36 rokov a 106 kg. Po trojtýždňovom užívaní sa moja hmotnosť výrazne znížila (o 6 kg), cítil som sa výborne, mal som pocit výrazného nárastu energie a po dlhej dobe som začal opäť športovať a cvičiť.

 

Pochopil som, že takáto jednoduchá a zdravá forma chudnutia ma môže priviesť k výsledku o ktorom som si myslel, že ho už nikdy nedosiahnem. Potreboval som sa dostať na svoju optimálnu váhu okolo 88 kg a mal som pocit, že sa to konečne môže podariť.

 

Po ďalších týždňoch sa tempo chudnutia spomalilo a priemerne som chudol asi 1-2 kg za mesiac. Dokonca som mal mesiace, že som s váhou stál. I napriek tomu som pokračoval ďalej v programe, pretože som si uvedomil, že som konečne našiel niečo, čo funguje. Cítil som sa skvele, kokteil mi veľmi chutil. Bol som informovaný, že sa moje telo snaží prispôsobiť zmene, ale že je to len prechodný stav a moja váha pôjde postupne ešte nižšie.

 

Do dnešného dňa som schudol 16 kilogramov a cítim sa výborne. Mám pocit výrazného nárastu energie a po dlhej dobe som začal opäť športovať a cvičiť. V páse som schudol viac ako 10 cm, a to ma teší najviac. Už nemusím sťahovať brucho, aby som nejako vyzeral a môžem byť uvoľnený.

 

Pochopil som, že všetko chce svoj čas a takáto jednoduchá a zdravá forma chudnutia ma privedie k vytúženému výsledku. Nemôžem čakať, že to, čo som si rokmi na seba nahadzoval, za pár dní alebo týždňov jednoducho zhodím.

 

Hlavný dôvod, ktorý bráni ľuďom v chudnutí...

 

Hlavný dôvod, ktorý bráni ľuďom schudnúť je neustále otáľanie.

 

Väčšina ľudí si povie: "Začnem chudnúť budúci týždeň" alebo "Hneď po Vianociach už musím začať chudnúť". Týmto spôsobom neustále a donekonečna to odkladajú…

 

Pravda je niekde inde

 

Nezáleží na tom, aký je teraz mesiac. Nezáleží na tom, aké je ročné obdobie. Prečo? Pretože je úplne zbytočné čakať na niečo, čo môžeš dosiahnúť skôr. Chceš žiť s nadváhou niekoľko týždňov, mesiacov alebo rokov, až kým príde ten Tvoj deň?

 

Schudnutie Ti umožní nosiť oblečenie o niekoľko čísel menšie, ktoré Ti bude viac sedieť a budeš v ňom atraktívnejší… A tento pocit je na nezaplatenie.

 

Otvor kalendár a priprav si pero

 

Odporúčam Ti, aby si vytiahol kalendár a zakrúžkoval dnešný dátum. Teraz zakrúžkuj dátum, ktorý bude presne o mesiac. Mesiac zbehne veľmi rýchlo. Tak prečo nemať o 4 kg menej práve v tento deň?

 

Každá cesta začína prvým krokom. Ak tento krok neurobíš, nikdy nebudeš mať chudšie a atraktívnejšie telo.

 

Nezačni chudnúť skôr ako sa poradíš s odborníkom na diétu a chudnutie. Neznič si zdravie nesprávnym spôsobom chudnutia.